torsdag 21 juni 2012

LITE NYTT

Fixade om lite på bloggen. Ser inte ut som någon superblogg direkt, men tyckte det blev lite bättre iallafall :)


Tänkte även passa på att tispa om en ansiktskräm som jag verkligen gillar!

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-free Moisturiser (långt namn!!) är en perfekt fuktkräm såhär under sommaren när huden inte kräver lite mycket fukt som på hösten/vinten, för oss med normal hy iallafall. Att den är oil-free passar mig perfekt, som annars lätt får glansig och fet hy om jag använder samma ansiktskräm som på vintern. Den gör mig inte alls blank i hyn, och jag kan använda den 7 dagar i veckan utan att den ger mig kvisslor. Tror inte denna skulle räcka åt mig & min hy på vintern dock, då behöver jag nog någon fetare produkter.
 Den luktar amaaaazing av grapefrukt, dock en rätt stark doft så om man är känslig kan det vara ett minus. Neutrogena har även lanserat en rengöring & ansiktsscrub i samma serie (+ ytterligare några produkter, men de finns inte här i Sverige än om jag fått det rätt..), kanske något jag prövar på när någon annan produkt jag har liggandes här hemma tar slut :) 
Jag köpte ansiktskrämen på Ica Maxi, för 70-någonting kronor.Har även sett att de säljs på Apoteket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar